• DĖMESIO!!! Geros naujienos norintiems linksmai praleisti nepamirštamą laiką Kaune su draugais. Plačiau skaitykite čia.
  • LAZERIŲ ERDVĖ Vilniuje Viršuliškių g. 40, Prekybos centras ,,Mada'' ir Kaune Prekybos ir laisvalaikio centre ,,Mega'', Islandijos Pl. 32
Populiariausio Q-zar žaidimo scenarijus - žaidžia dvi komandos, raudonųjų ir žaliųjų. Kiekvienos komandos narys apsiginklavęs visa reikiama žaidimo įranga. Abi komandos turi savo pagrindinius centrus, kuriuos turi ginti nuo priešininkų. Žaidimo tikslas surinkti kuo daugiau taškų savo komandai. Daugiausiai taškų galima pelnyti įsiveržus į priešo teritoriją ir pataikius į jų pagrindinį centrą du kartus, tačiau besiveržiant į priešo teritoriją galima taip pat ir padėti pelnyti taškus priešininkų komandai, nes kiekvieną kartą kai pataikoma į kitos komandos dalyvį taškai renkami taip pat.

Jei į žaidėją pataikoma įvyksta keli dalykai: visa apranga (liemenė) pradeda vibruoti ir garsu signalizuoti žaidėjui, kad į jį buvo pataikyta. Tuomet žaidėjas į kurį buvo pataikyta turi vieną sekundę šūviui (vadinamu refleksiniu šūviu). Po refleksinio šūvio seka šešios sekundės bausmės. Pirmas tris sekundes įranga informuoja „Apsaugos skydas aktyvuotas“ (Defense Shield, Active Active), šiuo periodu žaidėjas negali taikytis ir šaudyti, bei negali būti pats pašautas. Likusias tris sekundes įranga informuoja, kad žaidėjas pavojuje „Warning, Warning“, tai reiškia, kad žaidėjas gali būti pašautas bet kuriuo metu, tačiau pats jis negali šaudyti. Jei vis dėlto žaidėjas iššauna per paskutiniąsias tris sekundes tuomet visas procesas vėl kartojasi, įskaitant ir vieną sekundę refleksiniam šūviui. Kadangi Q-zar iš kitų žaidimų išsiskiria ypatingai greitu žaidimo tempu ir įtemptomis varžybomis, tai geriau iškęsti tas šešetą sekundžių po to, kai Jus pašauna ir nenuspausti gaiduko, nes kitaip vėl reikės laukti tas itin ilgas šešias sekundes.

Super įkrova – žaidimas vyksta taip pat kaip Pasikrauk, išskyrus tai, kad į pagrindinį priešininkų centrą negalima šaudyti tol kol žaidėjas nepasiekia super įkrovos lygio. Kad žaidėjas pasiektų super įkrovos lygi jis turi pataikyti į penkis priešininkų komandos narius ir kiekvieną kartą žaidėjo lazeris turi informuoti : „Good Shot“.

Super įkrovos metu:
  • Lazeris informuoja: “A-A-Active“.
  • Visos prarastos gyvybės grąžinamos.
  • Visos švieselės ant žaidėjo įrangos pradeda mirgėti.
  • Kiekvieną kartą paspaudus lazerio gaiduką užskaitomas ne vienas šūvis, o trys.
  • Super įkrovą pasiekęs žaidėjas, šio lygio netenka, jei jis yra pašaunamas.
Terminatorius – šio scenarijaus pavadinimas viską pasako apie žaidimą. Žaidimo tikslas paprasčiausiai eliminuoti visus kitus žaidėjus. Prasidėjus žaidimui kiekvienas dalyvis turi tam tikrą gyvybių skaičių, jei žaidėjas pašaunamas jis netenka vienos gyvybės ir turi grįžti prie pakrovimo bazės, kad toliau galėtų tęsti žaidimą, tačiau pasikrovęs žaidėjas neatgauna prarastos gyvybės. Tokiu būdu praradęs visas gyvybes žaidėjas baigia savo žaidimą, turi sudėti lazerius ir pasitraukti iš žaidimo aikštelės, jam belieka tik stebėti likusius žaidimo dalyvius. Tačiau gyvybes galima pelnyti ir kitaip. Jei tu puikus šaulys ir sėkmingai pataikai į kitus priešininkus, kiekvieną kartą kai tavo lazeris informuoja „Good shot“, tu atgauni vieną gyvybę.

Pritrenk – šis žaidimas tiek stulbinantis, kiek ir verčiantis niekais visą žaidimą, nes šio žaidimo metu kiekvienas žaidėjas tarsi nemirtingas, nes gyvybių skaičius neribojamas ir niekad nereikia grįžti į pakrovimo bazę. Kaip jau minėta, šis žaidimo scenarijus betikslis, labiausiai tinkamas kaip apšilimas prieš kitus Q-zar žaidimus. Kadangi nereikia saugoti savo gyvybių skaičiaus, nes jis neribotas, žaidėjai laisvai gali pulti priešininkų pagrindinę bazę, susipažinti su aikštele, apsiprasti su įranga.

Kovos laukas – vienas iš sunkiausiu Q-zar žaidimų, kadangi reikia saugotis ne tik priešininkų komandos, bet ir paslėptų minų. Viskas vyksta taip: visoje aikštelėje strategiškai palankiose vietose išdėstoma keletas taip vadinamų minų, kurios yra užprogramuotos tam tikrais laiko intervalais paleisti visomis kryptimis lazerio šūvius, o tai reiškia, jei Jūs būsite arti - Jūs būsite pašautas. Tačiau Jūs žinote kada mina sprogs, nes prieš sprogstant minai pasigirsta :“ Warning, warning“, taigi vilties išgyventi ir laimėti vis dėlto yra